چو از دل بر آید نشیند به دل

چو از دل بر آید نشیند به دل

دل نوشته های من...
چو از دل بر آید نشیند به دل

چو از دل بر آید نشیند به دل

دل نوشته های من...

شیرین است و ناز

شوقِ معشوق است و شیرین است و ناز

عشوه ها و خنده هایی دلنواز

برد و ویران گشت و مستیم و خراب

باز می خواند دل او را چاره ساز


از: احمدرضا زارعی

بغض

بغضیست که رهایم نمی کند

اشکیست که آهسته فرو میریزد

فرو می پاشد

فرو خورده می شود

جرعه ای از آه فرو می برم

نگاهی به آسمان، که شاید گذری بینم از کبوتری

که آوَرَدَم پیامی از امیدی

که نیست...


رهایم کن....



از: احمدرضا زارعی

می خوانمش

می خوانمش

تا ابر ها کنار روند و یار پیشاپیش رَوَد

و بدنبالِ خرامانِ قدومش، آشفته، روان گردم

که ای دوست، مرا با خود به هر آنجا که تویی و فقط تو

به آن آسمان که تنها تو را توانیش باشد به پریدن

وصالم ده

تا با تویِ تو به شکوهی فزون تر از آنچه عقاب داند

به پرواز درآیم

و بمانیم

تا ابد

تا جاوید


از: احمدرضا زارعی

نوایی که از گیتارم می آید

با سلام خدمت دوستان عزیزتر از جانم.


یک بخش به وبلاگ اضافه شد با عنوان "نوایی که از گیتارم می آید". توی این بخش آهنگایی که با گیتار زدم رو میگذارم. 


بعنوان اولین آهنگ، قطعه ی کوتاهی بنام "بیا با من باش" رو در اختیار دوستان قرار دادم. شاعر، آهنگ ساز، و اجراش هم با خودم هست!!   امیدوارم مورد توجه دوستان قرار بگیره


شاد باشین و پایدار


http://s2.picofile.com/file/7169263652/Bia_ba_man_bash.wma.html

تنها تو

چشم را که می گشایم، تویی
سیمای توست که درخشان است به هر سویی
آنچنان درخشان که با چشمان بسته هم برقِ زیباییَت نمایان است
از زیر پلکی که تنها جایگاه توست.

دوستت دارم...

از: احمدرضا زارعی

دم عیسایی

شب که بربندم از این دنیا رخت

 بسراغ تو بیایم تا صبح

و به آوازِ دل از عمق وجود

خواهمت تا که دهی، کرمی از سرِ جود. 

جاودانم کن از آهنگِ وصال

که تویی در همه حال

بر تنِ لحظه ی هر لحظه ی من.


قلمت را بردار

بنویس از دمِ عیساییِ خود...


از: احمدرضا زارعی

راحتم بذار

نمی تونم نفس بکشم. داره کم کم تنگ میشه راه گلو! چنگ میزنم بهش تا شاید با کشیدن اون به سمتی راهی بازشه و نفسم در بیاد. 

قلبم نمی تپه! یا انقدر تند می تپه، که احساسش نمی کنم.

اشک توی چشمم خشک شده، هست ولی نیست! می باره ولی نمی باره!


ای خاطره، تو رو خدا برو و راحتم بذار!!


از: احمدرضا زارعی